Krakel Spektakel

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Krakel - 7 juli 2010 09:43

Åh, så frustrerande... När jag känner att jag håller på att få bort mitt lilla orosmoln på min annars så blå och härliga sommarhimmel... Vad händer då?? Jo, det drar in ett stort åskmoln... Det har väl i och för sig legat och lurat borta i horisonten, men jag tänkte att vinden och tiden skulle få det att upplösas och försvinna lite av sig själv... men så är inte fallet...


Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i det hela utan att det ska bli för jobbigt, eller om det ens går... När det är känslor inblandade så har det en viss tendens att bli lite jobbigt...

Det kanske är det här jag "tränat" inför... Ärlig mot mig själv och stå för vad jag tycker, även när det är jobbigt...


Jaja... Ska samla lite energi först... och planera in sånt som jag vet ger mig energi så jag vet att jag får ny om allt försvinner...


Nej, dags att ta tag i den här dagen och göra något... Ett bad kanske :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards