Krakel Spektakel

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Kontraster

Av Krakel - 11 mars 2010 14:23

Vilka konstraster jag känner... Gårdagens stress och panik... tänk framåt, planera, strukturera... Försöka visualisera en framtida värld... Dagens lugn, glädje och totala fokus på här och nu...


Känner en viss tacksamhet för båda mina upplevelser då de ger varandra uppskattning...


Fortsätter dagen med att leva i nuet... kanske lite framtidsplanering men mest här och nu... tar det som det kommer och det jag hinner med gör jag... Inga måsten eller krav.


Imorgon blir det lite nytt adrenalin att sätta fart på :) Håller tummarna för att det går som det ska...


Ser fram emot helgen som kommer bli kul i goda vänners lag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krakel - 9 juli 2010 10:49

Åhhhhh, blir så trött... Har fått väldigt mycket nytt att träna på :-S Får väl hoppas på att anledningen till att jag fick allt detta är att jag är redo och stark nog för att få en stor dos av tålamodsträning ;)   Svartsjuka kan verkligen först...

Av Krakel - 7 juli 2010 09:43

Åh, så frustrerande... När jag känner att jag håller på att få bort mitt lilla orosmoln på min annars så blå och härliga sommarhimmel... Vad händer då?? Jo, det drar in ett stort åskmoln... Det har väl i och för sig legat och lurat borta i horisonten...

Av Krakel - 1 juli 2010 21:31

Är så glad och tacksam över mina vänner!!! Träffade en vän idag över en lunch (i 3 timmar ;)) som jag faktiskt inte haft så mycket tid på tu man hand för... Träffades ett gäng ganska frekvent för ett tag sen så vi har hunnit prata och lärt känna va...

Av Krakel - 27 juni 2010 22:46

Hihihi... ja rubriken är väl inte mer än lovligt ytlig men kom hem idag igen ;) med en kasse "fynd" till hus och hem :D Fixar, trixar och donar lite nu och är såå nöjd med att jag får göra det i min egen takt. Visst tar det lång tid men när det väl...

Av Krakel - 23 juni 2010 19:35

Har återigen njutit av en underbar dag i min prinsessas sällskap :)   Kan inte annat än känna tacksamhet och innerlig lycka över mitt liv just nu... visst det finns väl alltid några små regnmoln som skymmer solen ibland... men just nu är de gansk...

Ovido - Quiz & Flashcards