Krakel Spektakel

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Det går bra nu...

Av Krakel - 8 mars 2010 17:46

Känner mig full av liv och glädje :) Hoppas att jag kan sprida och förmedla denna känsla till andra i min närhet!!


Det är egentligen inget särskilt som hänt eller förändrats den senaste tiden jag bara känner en djup och innerlig tacksamhet över mitt liv och mitt leverne. Känner en lycka som finns ända nere från tårna till långt över huvudet ;)


Allt är inte perfekt, men jag inser och lever med att allt kan inte vara perfekt... vart ska vi då sträva? ;)


Jag ska jobba på att hålla i den här känslan och sprida den omkring mig istället för att dras med i negativitet... Nu menar jag inte att jag är den enda i min omgivning som är positiv, men jag hoppas att när mina nära och kära är lite låga kan jag hjälpa till att lyfta dem :)


Får lite tankar och funderingar om framtiden och det känns lovande ;) Har mål att sätta upp och sikta mot :)


Kanske är det solen som lyst idag som lyst ända in i kropp och själ... eller...

Strunt samma... Nöjd är jag och lycklig är jag!! Tack för allt jag har och allt jag får :) Vem jag nu ska tacka... det vet jag inte ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krakel - 9 juli 2010 10:49

Åhhhhh, blir så trött... Har fått väldigt mycket nytt att träna på :-S Får väl hoppas på att anledningen till att jag fick allt detta är att jag är redo och stark nog för att få en stor dos av tålamodsträning ;)   Svartsjuka kan verkligen först...

Av Krakel - 7 juli 2010 09:43

Åh, så frustrerande... När jag känner att jag håller på att få bort mitt lilla orosmoln på min annars så blå och härliga sommarhimmel... Vad händer då?? Jo, det drar in ett stort åskmoln... Det har väl i och för sig legat och lurat borta i horisonten...

Av Krakel - 1 juli 2010 21:31

Är så glad och tacksam över mina vänner!!! Träffade en vän idag över en lunch (i 3 timmar ;)) som jag faktiskt inte haft så mycket tid på tu man hand för... Träffades ett gäng ganska frekvent för ett tag sen så vi har hunnit prata och lärt känna va...

Av Krakel - 27 juni 2010 22:46

Hihihi... ja rubriken är väl inte mer än lovligt ytlig men kom hem idag igen ;) med en kasse "fynd" till hus och hem :D Fixar, trixar och donar lite nu och är såå nöjd med att jag får göra det i min egen takt. Visst tar det lång tid men när det väl...

Av Krakel - 23 juni 2010 19:35

Har återigen njutit av en underbar dag i min prinsessas sällskap :)   Kan inte annat än känna tacksamhet och innerlig lycka över mitt liv just nu... visst det finns väl alltid några små regnmoln som skymmer solen ibland... men just nu är de gansk...

Ovido - Quiz & Flashcards