Krakel Spektakel

Alla inlägg under juni 2009

Av Krakel - 15 juni 2009 23:25

En era är snart slut... en era i mitt liv...
Ett nytt kapitel ska börja och jag vänder blad med förväntan, hopp och lycka!!
Med de positiva tankarna och känslorna följer också ett visst vemod... en era är snart slut och den kommer inte att återkomma.

Förvisso har jag, om jag ska använda samma sorts metafor, till och med bytt bok och genre ganska nyligen så därför är denna förändring inte stor om jag jämför... men jag jämför inte... jag lägger nog ihop dem!

Jag är på väg att lämna en del av mig känns det nästan som... i alla fall en del som varit med mig väldigt länge och gjort bestående intryck och gett mig minnen för livet. Många av minnena följer med mig i mer solid form än de som jag lämnar...

Väldigt flummigt och djupt kanske, och ju mer jag skriver och tänker (vet ej vad som sker först) ju mer nostalgisk och vemodig blir jag nog...

Det är i alla fall ett avsked och ett avslut som jag gör med största del glädje och jag vet att minnet är bara en tanke bort!!

Godnatt och sov gott! Hoppas att ni alla vaknar upp till en härlig dag imorgon om inte annat... fyll den med något härligt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards