Krakel Spektakel

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Framtidsfunderingar

Av Krakel - 24 maj 2010 22:10

Funderar en del på vad jag ska göra...

Utmaningen är snart slut... den kommer i och för sig att fortsätta men inte alls i samma omfattning och då känns det som ett steg tillbaka...

Vill jag göra det jag redan kan och gjort eller vill jag göra något nytt???


Förändring kan kännas spännande men å andra sidan kan det som känns bekant vara väldigt skönt det med...


Håller tummarna för att jag har lite flyt och får fortsätta med utmaningen och ta det till nästa steg... Det skulle ge en liten tidsfrist innan jag tar nästa beslut... Nu är det ingen som kräver eller som säger att jag måste ta ett nytt beslut... eller ja, beslut ska jag ta men beslutet kan vara att stanna...

Men som sagt, det skulle vara skönt om jag fick fortsätta på den bana jag börjat och testa en stund se om det är något för mig, vill inte fastna någonstans...


Svammel, svammel. Huvudet är trött efter ytterligare en lång dag med många bollar i luften...

Ska köra hårt sista veckan innan jag får vila lite ;)


Tack och godnatt...


och nu ska jag sköta mig och göra lite Bra-Tack-Hjälp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krakel - 9 juli 2010 10:49

Åhhhhh, blir så trött... Har fått väldigt mycket nytt att träna på :-S Får väl hoppas på att anledningen till att jag fick allt detta är att jag är redo och stark nog för att få en stor dos av tålamodsträning ;)   Svartsjuka kan verkligen först...

Av Krakel - 7 juli 2010 09:43

Åh, så frustrerande... När jag känner att jag håller på att få bort mitt lilla orosmoln på min annars så blå och härliga sommarhimmel... Vad händer då?? Jo, det drar in ett stort åskmoln... Det har väl i och för sig legat och lurat borta i horisonten...

Av Krakel - 1 juli 2010 21:31

Är så glad och tacksam över mina vänner!!! Träffade en vän idag över en lunch (i 3 timmar ;)) som jag faktiskt inte haft så mycket tid på tu man hand för... Träffades ett gäng ganska frekvent för ett tag sen så vi har hunnit prata och lärt känna va...

Av Krakel - 27 juni 2010 22:46

Hihihi... ja rubriken är väl inte mer än lovligt ytlig men kom hem idag igen ;) med en kasse "fynd" till hus och hem :D Fixar, trixar och donar lite nu och är såå nöjd med att jag får göra det i min egen takt. Visst tar det lång tid men när det väl...

Av Krakel - 23 juni 2010 19:35

Har återigen njutit av en underbar dag i min prinsessas sällskap :)   Kan inte annat än känna tacksamhet och innerlig lycka över mitt liv just nu... visst det finns väl alltid några små regnmoln som skymmer solen ibland... men just nu är de gansk...

Ovido - Quiz & Flashcards