Krakel Spektakel

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Krakel - 1 juli 2010 21:31

Är så glad och tacksam över mina vänner!!!

Träffade en vän idag över en lunch (i 3 timmar ;)) som jag faktiskt inte haft så mycket tid på tu man hand för... Träffades ett gäng ganska frekvent för ett tag sen så vi har hunnit prata och lärt känna varandra en del... men det blir ändå något annat när man ses bara två.


Hade ett fantastiskt trevligt och utvecklande samtal om allt mellan himmel och jord :) Hoppas verkligen att vi snart hinner ses igen för det kändes som om vi hade så mycket att prata om.

Kände att jag fick så mycket kloka tankar och funderingar av henne!! Eller av vårat samtal.

Det var så skönt att ha ett djupt samtal om livets funderingar med någon som faktiskt ägnat en hel del åt de funderingarna själv... det är väl så vi växer som människor? När vi får utbyta tankevägar och andra sätt att fundera runt saker och ting än de banor som vi (jag i alla fall) lätt snöar in i själv...

Behöver faktiskt någon ibland som ifrågasätter mig... eller rättare sagt: Inte alls ifrågasätter mig som person men mitt sätt att fundera och tänka runt ett problem eller en situation.


Som sagt, hoppas verkligen att vi kan ses snart igen och att hon delar mina positiva upplevelser från dagens samtal.

Hur bra det än känns att ha fått en massa så vill jag gärna också kunna ge andra något tillbaka... Det känns faktiskt bättre att ge än att få tycker jag :)


Ska ta mig an några nya tankebanor och anamma de på några situationer där jag "kört fast"


Njut av sommaren och tillvaron ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards